Archive for September, 2008

org kampung beraya

September 30, 2008

aku heran…mana xheran…
asik dari berbuka tadi…sampai la pkul 5.13am pagi raya…nie saat aku type entry nie…
duk pong pung pong pung..kedebum sana kedebum sini…
ntah apa yg dibom aku pon xtahu orang malaysia nie…
nak kata ada yang pergi berjihad lawan yahudi, xda plak ketua kampung aku bising- bising cari nama budak2 muda kat masjid tadi nk register jadi pejuang berani mati…
xnak plak Pak Lah kita sumbat diorang nie masuk ISA sebab membuat pengoboman tanpa henti…
kalau kira balik, dah lebih 12 jam nie asik duk bom jer…

weiii bangang…
aku nk tido la mangkuk…
org suruh skolah tinggi2 xnak..dah besar camni, suka main bom plak korang eh…
xmembawa kepada pertumbuhan ekonomi serantau langsung…

Advertisements

selamat hari raYYa

September 29, 2008

kalau ada salah silap aku…
aku susun 10 jari..2 belah lutut..paha sama besar berlaga..ketiak sama dikepit…jari dinaikkan serentak..tiada jari tengah sahaja…rambut tersikat rapi…

“im so sorry ok”

kalau ada terkasar bahasa…tidak mengunakan bahasa ibunda…

“im so sorry ok”

senang crita..
0-0 la..
lagi elok kalau -1 atau -100…

daily news

September 25, 2008

gua dah tua ok…panggil gua abg kacak..

neway..aku balik kampung malam nie..
since mood homesick @ rumah sakit aku membuak-buak gitu…
doakan aku selamat sampai ya…
amin…

daily thought

September 22, 2008

panggil aku mr.sunshine..
ada orang cakap..”what goes around comes around“..

knapa kita perlu takut akan masa depan..
sedangkan kita sendiri tidak pernah tahu tentang bagaimana rupanya kita suatu masa kelak..
bolehkah kita menongkah arus..bolehkah kita bertongkatkan langit sepanjang masa..bla bla bla…dan bla bla bla bla…dan bla bla bla…

teori mr.sunshine senang jer..

kita patut risaukan tentang hari ini..adakah lebih elok dari semalam…
hari ini mencorak masa depan..
bukan masa depan yg mencorak hari ini…
atau bukan minggu lepas yg mencorak minggu depan..
melainkan kita melakukan sesuatu perkara di akhir minggu..dan esoknya masuk minggu baru..
dan bla bla bla bla…

ok??ada faham encik, mak encik semua??