daily news

September 10, 2011

Aku tak suka bila ada perasaan macam nie.

Maksud aku perasaan bila terpaksa meninggalkan sesuatu yang aku rasa selesa, sayang.

Isnin depan aku akan bekerja di tempat baru.

Mungkin rezeki aku hanya di kilang-kilang sahaja. Ya aku terima. Langsung aku tidak pernah mengeluh dengan kurniaan Tuhan walaupun aku sebenarnya lebih meminati bidang kontaktor.

Tadi last day kat office.

Sayu jugak hati terasa.

Teman time sedih, gembira, rokok sekaki ,ponteng sembahyang, makan ,mengumpat, simpan rahsia, ponteng puasa.

2 tahun.

Rasa macam dah lama aku kerja kat sana.

Betol.

Tadi sesi bergambar.

Semua orang aku rasa macam nak peluk.

Mr.Ricky, Mr.Tan Nobita, Chris Lau Sizuka,Dayang Ku Intan, Penyu, Mr.Azmi ‘Mee Kote’, Sabariah, Fong Tiah, Abg Lie Gangster, Abg Zul BabyFace, Abg Azan Bodyguard, Ms Lim Comel-i like, Ms.Ong Crazy Mummy, Jennifer Hot Mama, SCNG Herbalife,Kelvin Yap Imam Muda, Ah Be Audit, Sam Tnay, Peggy Oh Ling, Samantha, Nora Masa Berlalu.

Semua satu geng.

Sumpah aku akan rindukan korang semua.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: